Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ lick it

Publicerad 2011-05-17 21:35:32 i real life of .,

Efter skolan idag plockade Mathias upp mej, vi körde till Henelius där vi handlade mat och sedan hem till vårt. Där lekte man kock igen och lagade mat till oss feta (= Matte har lekt homie med min hund idag som tydligen har bestämt sej för att gilla min pojkvän. Nätt, Charley är hullu mot precis alla, men underligt kåtar han sej på Mathias.

Sen chillade vi bara hemma hos mitt &. halv sex började vi gå mot tågstationen.
Följde Matte dit eftersom han då ska på kryssning med klassen idag. Han kommer hem imorgonkväll så ska då dit och möta honom (: Underligt ska tjokin besöka KarisPizzaKebab genast eftersom det tydligen int duger med maten på båten.. Sen drar vi sovarn hemma hos mitt.
--

Kom nyss hem efter en kort pratstund med Ika i nån random park. Alltid lika priima att prata med fru Hendrén om allt mellan himmel och jord. I alla fall skit. He-He.

Borde nu läsa på matematikprovet jag har imorgon men underligt är böckerna i skolan. Känns bra! Ska också skriva engelskaprovet men det orkar jag inte liksom läsa till. Skolflickan osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela