Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ like it's the end of the world

Publicerad 2011-05-04 23:36:25 i real life of .,

Okei. Bestämde mej för att ta mej i kragen och blogga (:

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Vappen gick ju som sagt inte enligt planerna eftersom man lyckades bli sjuk. Var också på borta från skolan i början av veckan pga det..

Imorgon har jag franskaprov, men har inte böckerna hem. Eller jo, böcker har jag nog men underligt tog man hem fel böcker. Lyckat osv. Imorgon är det ju också torsdag vilket innebär sovmorgon. Börjar ju klockan 11, skönt! Men tänker endå inte sova allt för länge utan tänker bara chilla hela morgonen och göra sånt jag vanligtvis inte hinner med på mornarna.

Eftersom det är torsdag imorgon, betyder det att det om två dagar är fredag &. det bästa med det är att på fredagen är det bara en dag kvar till lördag. På lördagen kommer Mathias hem. Känns jääävla bra eftersom man har dragit sensitivemode nu i nästan en vecka och saknat och saknat.. Så om jag inte får en lika fet kram som man blivit lovad så blir man sur!

Kollade nyss också ishockey på tv, Finland vs. Tjeckien. Man måste nog hålla med Cittas storebror @ facebook om hur skämmigt det imellan är att bo i Finland eftersom man nästan suger på allt. 3000 huippu målchanser men hur många for in? Ett. Ennu bättre när det då bara var 20sekunder kvar av matchen. Morjens. Funderar hur det kommer gå sen när vi som vanligt alltid hamnar mot Sverige? Om Finland tänker fortsätta sitt spel som det nu oftast varit och sedan möta Sverige som man måste erkänna ha haft ett jävligt bra spel de matcher jag sett, så då kan man ju gräva ner sej färdigt.

Haha, underligt. Vanligtvis ger jag mej fan i ishockey etc men bara eftersom hela Facebok och världen runt en är besatt utav ishockeyn just nu så måste man ju leka insatt, kollar en match och sen sitter man där. Fast. Okei, nog för att det är skitroligt att leka äkta finne med sjukt temperament och ryta allt vad det går till domarna, spelarna &. tvskärmen. Herregud, håller på att bli som min mamma. Hon är okontrollerbar när det kommer till ishockey. Not good.
--


Men nu tänker jag sluta yra, gå ut på ett ärende och sen och sova. Svider lite i ögonen av tvn så kommer bli skönt att vila dem. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela