Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ when I say jump

Publicerad 2011-05-10 21:56:19 i real life of .,

Har inte bloggat. Blogg.se har tydligen haft stärv, men har nog inte märkt nåt' eftersom jag inte ens hunnit vara på datorn.

Lördagen var lyckad. Hade roligt på kvällen/natten innan Mathias kom hem där 2-3tiden. Shiet man blev på bra humör när man fick träffa Matte efter en jävligt långt och sugig vecka. Sen satt inte det helt fel med en puss.. (: ♥

På söndagen hade jag min första jobbdag, som sagt. Gick helt bra trots att jag tog livet av mina fötter och min rygg. Puh. + att kläderna är sådär i det sötaste lage.. Haha nä, men jag gillar människorna jag jobbar med och trivs bra där jag nu är! Efter jobbet var jag med Matte. Underligt somnade hos honom senare på natten och vaknade fem på morgonen. Där blev man resten av natten och tvingade sjuklingen köra mej till skolan på morgonen.
--

Idag är det tisdag och jag började dagen med att komma en timme sent.
Missade också sista lektionen pga en tid till HVC. Efter skolan chillade man en kort, kort stund med Ika &. Bilenberg och rörde sig sedan hemåt. Här böt man kläder och drog sig sedan ut igen till Pumppi's ön med samma fjantar. (= <3 I 10 minuter njöt vi av det mycket fina vädret.. Ika blev kallad till jobb, jag for med Mathias och Mimmi blev feidad. Hehe.

Aa, tog en glass med Frillan och såg på hur han grät över sina pengar han spelade bort. Mysigt.
Efter det blev det en kort pratstund i Evald's med Vidde och shaki.

Har varit hemma nu sedan sex tiden och hållt på med samma jävla arbete i geografin (eller biologi, fan vet jag). Hormonstörande ämnen. Jätte intresseant osv. Har skrivit fem sidor och kommer ennu en till. Renskrivit Sara's två sidor - så egentligen sju. Är jävligt stressad över det här arbetet så det är riktigt sjukt.

Har också prov i samhällslära imorgon. Har jag läst? Nej. Morr. Klockan är halv elva och jag är på sida nr. 3 utav lite på 20 sidor. Låter inte som mycket men när man inte har någon aning om vad man gått igenom och måste lära sej att utantill NU, så är det nog det..

Imorgon ska jag också skriva klart ett slutarbete i religionen om Homosexualitet och läsa till religionsprovet jag har på torsdag. Imorgon far jag också till Matte övernatt. Kiva att leka skolflicka när man chillar med pojkvännen. Imorgon har jag och Mathias annars varit tillsammans i 1månad. Wau. ♥


Men nu måste jag läsa vidare. Skulle bara meddela att jag lever.


- gammal bild, 2009, CHarley <3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela