Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ you're just a clown

Publicerad 2011-05-07 21:54:36 i real life of .,

Har sovit i två timmar. Ser nu på ishockey. 1 - 0 till Slovakien mot Finland.. Efter matchen kör mamma mej till Svartå. Skall chilla där med Conny &. Öhman etc medans jag väntar på Mathias! ♥ Måste packa &. byta kläder tills dess. Sen så måste man fixa till ansiktet eftersom man tydligen har gnuggat ansiktet med meik i alla kuddar. Pandaögon ♥

Men jag skriver imorgon så snabbt jag kan.
Har jobb &. skall vara där klockan 12, vilket betyder att jag måste vakna hos Matte's klockan 10 för att hinna i duschen, till Karis, till Elin &. till Snappertunna. Hu0h. Skulle ha varit skönt med en sovmorgon men blir väl att ta arbetet först ! (= Ja, så ni får säkert ett inlägg först efter att jag slutat. Vilket är där kring 6 - 7 tiden..

Tills dess!


- lol, första skoldagen på 9an. lol -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela